ITIL Foundation

Pregătește-te pentru un pachet ITIL (Information Technology Infrastructure Library), un set detaliat de practici pentru managementul serviciilor IT (ITSM), care se concentrează pe alinierea serviciilor IT cu nevoile de afaceri. Acest tip de pachet cuprinde toate activitățile și tehnicile de management în furnizează serviciilor IT clienților: planificarea, proiectarea, operarea și controlul serviciilor IT.

Acest pachet este relevant dacă ești implicat în furnizarea/asigurarea suportului serviciilor IT.  Pachetul ITIL te ajută indiferent dacă ești implicat în managementul de zi cu zi al serviciilor IT sau dacă ești implicat în realizarea acestor procese.

Ce vei învăța?

1. Înțelegeți conceptele cheie din ITIL

2. Înțelegeți cum principiile ITIL pot ajuta o companie să adopte managementul serviciilor

3. Înțelegeți cele 4 dimensiune ale managementului serviciilor

4. Înțelegeți scopul și componente ITIL

5. Înțelegeți activitățile în lanț și cum se interconectează

6. Cele 15 bune practici ITIL

7. Cele 7 practici ITIL

Ora începerii

12:00 am

July 21, 2020

Ora finalizării

12:00 am

August 31, 2020

Lasă un răspuns

Your email address will not be published.